Du är det finaste jag vet

Jag tror inte att ni anar inte hur länge jag har gått och längtat efter den här dagen. Den 6 november 2010. Alla helgons dag. Och denna dag skall jag se ett helgon i musikvärlden, live. För idag så håller Håkan Hellström konsert på Scandinavium här i Göteborg. Det finns egentligen inga ord för att beskriva hur mycket jag tycker om honom och hans musik och hur jag mår när jag hör hans röst. Den känslan som man har på hans konserter, när man är så förbannat lycklig, ska ingen behöva gå miste om.
Jag skall dit med min vän Sandra, vi åker in vid 14.30/15-tiden. Vi räknar inte med att komma längst fram, men det gör ingenting, för upplevelsen är densamma. 5 timmar är tillräckligt lång väntan.
Vi hörs kanske inte förrän imorgon, för ikväll lär jag sväva på moln.

Håkan, snart ses vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0