Håkan Hellström @ 101106 Scandinavium










De något suddiga bilderna är tagna av mig och får inte kopieras!

Här sitter jag och bloggar och skall försöka sammanfatta gårkvällen. Det är i princip omöjligt, men jag skall försöka.
Jag och Sandra kom fram till Scandinavium vid 15-tiden. Till vår stora glädje och förvåning var inte kön särskilt lång alls. Vi hade förväntat oss att den skulle ringla runt hela stan... Men det gjorde den inte!
Vid 18-tiden var det insläpp och vi rusade fram för att få komma in. Slänge fram biljetten till vakterna och sprang till scenen. Och vi kom ganska långt fram.
Jag hade vinterjacka och tung axelbandsväska på mig hela kvällen = svett och ont i axlar och rygg. Jag hade knappt druckit något vatten alls, detta ledde till att jag kände mig fruktansvärt svimfärdig 2 gånger under kvällen. Och det är ju inte mycket att göra något åt nu, men jag är besviken på att jag inte kunde ge 110 % energi. Jag mår som tur är bättre idag.

Men nu går vi vidare till allt det positiva. Håkan Hellström - alltså var skall jag börja någonstans? Detta göteborgska energiknippe, fullkomligt fantastisk är han! Publiken och Håkan blir ett under hela konserten. Det är glädje, sorg, vänskap, kärlek och trohet. Jag hoppar, skriker, vevar med armarna och är bara rent ut sagt så förbannat, obeskrivligt lycklig. 
Håkan Hellström, det finns så otroligt mycket fint jag vill säga till dig. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Och i min dator, för där har du minsann en egen mapp!

Kvällens bästa låtar: Dom där jag kommer från, Ramlar, Shelley, River en vacker dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0