Autumn break

Igår hade jag mitt utvecklingssamtal. Det gick helt galant, jag tror att mina föräldrar gillar min mentor. Vi pratade om hur det gick för mig, och även om en del saker jag behöver förbättra. Så igår kväll satt jag och pappa och räknade matte i 2 timmar. Min pappa är världens bästa.

Och nu har jag höstlov. Ska bli riktigt skönt med lite ledighet. Och så har jag mycket roligt planerat. För på måndag åker jag ner till Malmö och hälsar på en släkting. Det lär bli shopping på stan, och kanske åker vi över till Köpenhamn också! Det hoppas jag.
Jag ska också vara med kompisar, klippa barret och på lördagen är det ju Håkan. Åh, som jag längtar!

Men idag så skall jag bara vara hemma och slappa. Möjligtvis räkna lite matte också. Ha det!
/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0