Det dom aldrig nämner


Bildkälla

Hej på er! Igår hade jag tennisträning och sedan så var jag med Emma & Emilia. De hade gjort en överraskning för mig, jag fick ha ögonbindel på mig och så ledde de mig fram dit vi skulle. Till bowlinghallen! Det var jätteroligt, vi fick alla strike x antal gånger. Men Emilia var nog lite bättre, hehe. Jag lyckades till och med kasta klotet bakåt, skills?
Sen så köpte vi snask (Exotic Snacks, Ahlgrens bilar och Co-co) och åkte hem till mig. Vi spelade spel, åt middag och jag fick öppna presenter. Fick blomma, muffinsformar, en berlock, skivor, pengar, en fånig bok och en übersnygg klänning från Desigual! Tack alla fina!
På kvällen låg vi näst intill begravda med täcken och kuddar i soffan och såg på två filmer. Juno och I love you, Phillip Morris. Juno är awesome men den andra var inte en film i min smak. Jim Carrey som annars brukar vara jätterolig var inte på topp i sin roll.
På morgonen har vi ätit en god frukost och slappat, och för nästan 2 timmar åkte de hem.

Jag lyssnar på 2 steg från paradise just nu! Vilken go' skiva! Det är första lyssningen, så har ingen stor uppfattning än men det låter ju inte illa!
Resten av eftermiddagen skall jag bara ta det lugnt och ha det bra. Ikväll är det Gossip Girl och Ensam mamma söker på tv. Två fullkomligt ljuvliga program.

Inlägget blev lite osammanhängande, men nu vet ni i alla fall vad jag har för mig.
/Josefin

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS!!! Jag tänkte på dig i Spanien!

2010-10-26 @ 21:02:59
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0