I am the fire burning desperately but you're controlling me, release me


Bild tagen av mig

Hej på er!
Dagen börjar gå mot sitt slut, och det är helt okej för mig för jag vill att morgondagen skall komma NU!
Imorgon är det den 13 oktober. Denna dag släpper Håkan Hellström sitt senaste album, Två steg från paradise. Förväntningarna är höga, mycket höga. Någon recensent skrev att det var hans bästa skiva någonsin. Bara den kommentaren gör ju en väldigt förväntansfull.
Men Håkan kommer att leverera, det är jag helt säkert på. Han kommer till Bengans imorgon kl 17 för att signera, och jag kommer sorgligt nog inte att befinna mig där. Istället skall jag vara på min jobbiga skola och vara guide på öppet hus. Not that great.
Som om jag inte hade nog med elände, så skall jag imorgon springa en mil. Jag kommer inte att orka det, det är jag helt säker på. Jag har tur om jag ens orkar att springa 5 km. Konditionen är inte på topp så att säga. Men jag skall ha med mig min iPod och lyssna på en massa peppande musik i alla fall, för det lär jag behöva.
Nu ska jag antingen läsa lite näringslära eller sticka på min halsduk.
Hoppas ni har det bra, och ta vara på hösten. Den kan vara något av det vackraste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0