Impossible is nothing


Bild tagen av mig

Pust! Jag är hemma efter att ha sprungit 1 mil och cyklat 1 mil. Det var inte helt smärtfritt, men det gick. Är väldigt stolt över att ha klarat av det, för det trodde jag inte att jag skulle göra. Men det lär ju kännas i benen imorgon....
Nu har jag precis duschat och resten av eftermiddagen skall jag vila och plugga, och göra något smaskigt att äta. Ikväll skall jag till skolan och vara "guide" när skolan har öppet hus för blivande sexor. Hade mycket hellre varit på Håkans skivsignering, men så blir det ju inte tyvärr. Men Håkan, vi ses ju om bara 24 dagar! Känns helt underbart.
Nu ska jag återhämta mig efter dagen. Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0