Dimanche, le 12 septembre


Bild tagen av mig

Söndag, en av de värsta dagarna som finns enligt mig. Helgen är snart slut och måndagen närmar sig... Ångest.
Igår hade jag i alla fall den perfekta lördagskvällen. Mammas väninna (som är mamma till en barndomsvän) kom hit och det var väldigt trevligt. Till middag åt vi fläskfile med tagliatelle och en simpel men ljuvlig kladdkaka till efterrätt. Sen så tittade vi på det grymma musikprogrammet The Seventies och därefter det lite läskiga Mördare okänd. Mysigt var det!

Idag vaknade jag vid 10.30 så jag är rejält utvilad. Jag ska snart åka in till stan med min mamma och bror, och i eftermiddag ska vi se den kritikerrosade filmen I rymden finns inga känslor! Jag ser verkligen fram emot det. Bill Skarsgård är ju med, så nu är det upp till bevis om han är lika duktig som sin übersnygga bror Alexander.
Kanske skriver en recension också, vi får se. Ha en härlig söndag!

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0