Mardi, le 30 août


Älskar den här kompositionen.

Hej! Excusez-moi, jag orkade inte blogga igår. Gårdagen var en helt vanlig måndag, med allt vad det innebär. Det känns lite konstigt att vi är äldst på skolan, och sexorna är ju så små! Igår när jag och mina små vänner satt och väntade på NO-lektionen kom det fram en liten kille från 6an till Emilia. Han tittade på hennes pennor som låg bredvid henne och så frågade han om det var hennes (antagligen tänkte han ta en). När han får reda på att det är hennes ser jag hur han riktar rumpan mot pennorna och ger ifrån sig en hög, ljudlig prutt! Sen springer han iväg. Jag och Emma grät nästan av skratt (utan krydd)! Men det är ett normalt beteende eller?

Idag har vi haft fotografering, och för fjärde året i rad fick jag sitta längst fram. Fotografkillen var väldigt trevlig att se på, kanske var därför som jag såg så glad ut på bilden? Idag har jag börjat läsa en ny bok, Ett nytt liv på köpet av Emma Granholm, som vi skall arbeta med i svenskan. Det var längesen jag läste en riktig ungdomsbok. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Hahahahahahahahahhaha, åh Svante! Jag gråter helt ärligt så fort jag tänker på det..

2011-08-31 @ 15:16:11
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Friday

ååååååh älskar denna låten!! :D

2011-09-05 @ 01:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0