Oskar Linnros födelsedagskalas







Efter 4 timmars väntan i en mix av värme/kyla/sol/regn slog klockan äntligen 20.00. Jag och Emilia hade helt perfekt plats, vid gallret längst fram (inte närmast scenen), så att ingen kunde skymma eller trycka oss bakåt. Och skönt att luta sig mot. Nog om det, Oskar var på strålande humör och Debut var helt perfekt som inledning! Han hade bra kontakt med publiken och visade upp sitt band precis lagom mycket. Sen blev det väldigt fint när orkestern från Trollhättan och Hvitfeldtska kom in och spelade hans låtar på stråkar. I mellansnacket berättade Oskar om att han faktiskt fyllde 28 år dagen till ära, men det visste vi ju redan. Genom eld var förstås grym som avslutning! När man gick därifrån tänkte jag "vart tog tiden vägen?". Men en timmes deltagande i Oskars födelsedagskalas är något jag sent lär glömma.

Bilderna är gryniga som vanligt, men annars skulle det ju inte vara min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0