Take my out tonight, take my anywhere







Igår var det lördag och för min del en ganska späckad en. Först var jag i stan med mor. Vi provade klänningar på NK (såklart köpte vi ingen!) där vi sen köpte med oss bagels från deras American bakery. Vi slog oss ner på Lejontrappan och avnjöt dem i solen. Sen strosade vi runt på Gustav Adolfs torg innan vi avslutade eftermiddagen med churros och chokladsås. Man får ju passa på! Jag var hemma en stund innan det var dags för stan igen, denna gång med "pappafamiljen", vi åt middag på Vino Pasta. Det var gudomligt gott. Vi åt holländska pannkakor innan det var dags för hemfärd. På bussen satt några tjejer i 17-årsåldern som konverserade väldigt högt. Bl.a så sa en av dem "Assååå ibland när jag nyser så kommer det slem från halsen!" och de andra utbrast "Ååååååååh, va äckliiiiiigt!!!!". Jag kunde inte låta bli att fnissa, det kändes som det var taget från Tjuvlyssnat.

Kommentarer
Postat av: mamman

Sicken rackare som både åt churros och holländska pannkakor på en och samma dag:-)) Härligt m guldkant. Puss mamma

2011-08-21 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0