You sang along til' your face turned blue











Traditionsenligt var jag igår på Rix Fm Festival med mina goda vänner Felicia och Sofie. En dag som bjöd på värme, solsken, churros och framför allt musik. Vi var i upplevelsebyn ett tag och försökte norpa t-shirt och nyckelband, utan vinst. Men hey, vi fick i alla fall gratis Ballerina! Klockan 16 äntrade husbandet Ramsells scenen för "uppvärmning" i ca 45 minuter. Sen flöt det på, den ena medelmåttiga artisten efter den andra. Det var väl först när Andreas Johnson (Sheeee-eee-eeeeeeeee..) kom som det började bli lite fart på't. Erik Segerstedt spelade piano, Chris Medina sjöng sin What are words och allt avrundades med Danny och EMD. Även om det inte är musik jag lyssnar på tycker jag att Danny är himla kul att se live. Hög partynivå!

Helt okej konsert men på tok för lång med sina 3 timmar. Och en stor besvikelse var att MorronZoo-Roger var sjuk, han är bäst! Trots allt var Rix Fm med vännerna ett perfekt avslut på sommarlovet.

Förlåt att inlägget blev lite osammanhängande, det där med sammanfattning är inte min starka sida!

Kommentarer
Postat av: felicia

alltså, bilden på danny xD

2011-08-23 @ 14:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0