Don't deny me, call me back I'm so alone

Hmm, här borde jag egentligen inte befinna mig. Men tanken på att jag behöver plugga en fredagkväll gör mig väldigt deppig. Söker ingen sympati för typ alla befinner sig i samma sits. Så är det. Fredagen har bjudit på massa spektakel i skolan. Dessutom blev jag precis taggad som en apa på FB av min kära vän Emilia, tackar tackar! På tal om kära vänner så är stackars Emma sjuk, krya på dig!
Den här helgen skall jag plugga, gå på öppet hus på två gymnasieskolor, stöka med julklappar, baka och möjligtvis träna. A fabulous life indeed.


Kommentarer
Postat av: felicia

Känner att mitt liv också är väldigt fabulous. Kommer umgås med matteboken i helgen -.-

2011-12-02 @ 21:21:40
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: Emma c

Yäy, apa! <3

2011-12-03 @ 14:20:09
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Emma

ok=)Tack för ditt svar. jag tonade håret igår men tycker det känns lite "råttfärgat". Blev rätt mörk. Men kanske blir bättre efter några tvättar! Annars får jag slänga i någon ljusbrun nyans istället. =)

2011-12-03 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0