Happiness hit her like a train on a track

Här gör jag comeback på bloggen efter julhelgens bravader. Vi hade det jättebra med släkten i Skåne. Vi har umgåtts, ätit gott, lekt med hundarna, sett på film och allt som hör julen till. I söndags for vi till Malmö och övernattade på hotell. Igår kom vi hem och jag hann med att träna och se på film. Jag såg på Du är vad du äter medan jag körde på crosstrainern (för att bli motiverad) och jag kan säga att det kommer dröja innan jag kan äta korv igen. Anna Skipper är mästare på att äckla med maten, och igår skulle hon visa vad korv innehåller. Hon hade lagt dit en enorm fettklump och sen hällde hon på massa blod. Usch och fy.
Idag har jag varit i stan med Emma och Emilia. Vi gick på rean och åt sushi på Haiku. Det var riktigt festligt och gott. Det enda jag köpte var en ögonskugga och en concealer, tyckte inte rean var något vidare i de butiker vi gick i. Det fanns en del fint men inget som jag kände att jag ville ha med hem. Kanske bara är bra egentligen. Klockan sex tränade jag step på Friskis och nu ser jag på Arne Dahl-deckaren på tv.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Man måste ju älska den nedersta bilden..

2011-12-28 @ 00:39:12
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0