Konstig morgon...



För det första vaknade jag 11.07?! Kan faktiskt inte ens minnas senast jag vaknade så sent. Och för det andra är det snö ute. Fast även en vinterskeptiker som jag måste säga att det är lite fint...
Igår så jagade jag julafton/nyårsklänning på Allum med mor min. Och den fann jag! It's superchic, som Michael Kors skulle sagt. Sen bakade jag en julklapp som kommer hållas hemligt fram mot kvällen. Felicia smsade och undrade om vi inte skulle åka in till stan, så vid 17.30 satt vi på den gröna expressen. Vi ställde oss på Gustav Adolfs torg utanför glasburen. Jason, om du någonsin ser det här, du är förmodligen den charmigaste kille i detta avlånga land. Har en liten crush på dig. Vi lyssnade på Mohammed Ali och syntes en hel del i rutan, haha. Ghettobarn indeed! Väl hemma igen så fixade jag och mamma lite inför dagens lilla julafton. Nu känner jag att jag måste sätta punkt innan detta inlägg blir ännu rörigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0