Les jours tristes

Tumblr_kqoor63muf1qzy4l0o1_500_large
Amelie-bild från Weheartit.com
Idag är inte blogginspirationen på topp så jag lånade en fin bild. Sitter och lyssnar på soundtracket till Amelie from Montmartre och tar en paus från matten. Min dag har inte varit allt för spännande. Myste kvar i sängen och läste Brott & Straff på morgonen. Jag och pappa gjorde lite ärenden i stan efter frukost och sen vi kom hem har jag inte gjort mer än att ha ätit, lyssnat på musik, läst lite bloggar och räknat matte. Orkar inte riktigt vara ute i detta fasansfulla decemberväder. Hörs när det finns nåt mer intressant att förtälja.

Kommentarer
Postat av: Emma c

I'm going to hang out with the my dear mattebok today.. Yäy!

2011-12-11 @ 10:49:43
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0