Oh this town kills you when you're young

Kavaj Zara, t-shirt Monki, jeansshorts H&M och skärpet är mammas.
Jag har precis kommit hem efter att ha julshoppat med Emma i Nordstan. Alltså det är verkligen stället jag undviker när jag är i stan, men nu var jag tvungen. Även fast det är torsdag är det folk överallt och typ +50 grader. Men nu är jag i alla fall helt färdig med årets julklappar. Vi såg även Gina "Ana Gina" ute i vimlet! Dock var i alla fall jag rätt ofräsch och hade precis avnjutit en McDonalds-cheeseburgare så vi kände oss inte jättesugna på att gå fram. Men lite coolt ändå! Nu har jag inte tid att sitta här för jag har prov om August Strindberg imorgon. Dessutom är det matteprov på onsdag och jag känner mig allt annat än redo. Kill me.

Kommentarer
Postat av: Emma c

Snyggo!

2011-12-08 @ 20:22:14
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0