För mitt hopp är en skadskjuten kråka




Kavajen är mammas, tights från Åhlens och it-påsen med Håkan Hellström. För övrigt är jag kär i Jason (Timbuktu).
Äntligen är matteprovet gjort! Att det dessutom gick bra är ett plus. Nu har jag inte mycket plugg kvar denna termin så förhoppningsvis kan bloggen bli aningen mer exciting. Idag har jag och Sofia skrivit en ny låt på franska, en som är lite mindre cheesy än den förra. Den handlar om att skriva en låt, himla bra. Ni har väl inte glömt att stötta Musikhjälpen? Jag har hittills bara bidragit med 10 kr, men jag tänker nog bjussa lite mer. Pengarna går ju till något så fint som målet att alla flickor skall få gå i skolan.
Om cirkus 1,5 timme skall jag på step med alla hurtiga på Friskis, heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0