Then a snowflake fell and it felt like a kiss now I'm okay

Idag tog jag mig en promenad hem till Emma där Emilia redan befann sig. Vi tittade på massa gamla bilder och filmer från typ 7an, känns som väldigt mycket längre bort än 2 år sen. Huvudsakliga anledningen till träffen var att byta julklappar, som gjordes med varm choklad och pepparkakor etc. Jag fick dessa fina ting; hårinpackning, mysiga strumpor, två snygga nagellack och en väldoftande "luktgrej" (kom inte på ett bättre ord). Självklart blev det lite Greveholm på slutet, denna fantastiska julkalender. Vi hade i alla fall jättemysigt och det blev både skratt och seriösa samtal. Kom hem för cirkus en timme sen och lyssnar på Glasvegas etc. Imorgon åker vi ner till Skåne för att fira jul med den ingifta släkten på pappas sida. Det lär bli lite kaos, eftersom vi är 12 pers och 2 hundar i en halvt vinteranpassad sommarstuga. Men vad vore julen utan lite stök och bök?
Dessutom fick jag hem betygen idag. Det såg ungefär likadant ut förutom höjning i både idrott och engelska. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0