You want a revelation, some kind of resolution

Jag är trött och sliten men det gör ingenting för nu är det lov i underbara 19 dagar. Vi hade vanlig skoldag fram till 13 (tack Bernt för att du var så noga med den där gympalektionen på slutet, tack) därefter städning och så traskade vi bort till fabulösa Hemköp och köpte gåvor och fika. Avslutningen började med att vi inte fick komma in i aulan för att vissa betedde sig som apor, man blir så stolt över att gå i samma klass. Förutom rektorernas tal så var det lite uppträdanden och så. Sen dags för fika i klassrummet och på julklappsleken vann jag minsann en påse skumtomtar och en kortlek. Inte fy skam! Vi tog adjö av lärare och sen blev det lite kramar i korridoren. Höll Emma sällskap när hon väntade på sin fader innan jag for hemåt. Ja, det var det. Imorgon tänker jag sova ut innan det blir lite julklappsbyte. Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, alla älskar Bernt!

2011-12-21 @ 20:42:25
Postat av: felicia

Åh, julklappsleken är så rolig! Vann också en kortlek :P

2011-12-21 @ 22:30:52
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: Mamman

Grattis till ett välförtjänt jullov och tänk så sköönt att avsluta med en gympalektion;-)

2011-12-22 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0