You're my river running high, run deep run wild


© Gula Tulpaner -
Bjuder på en (gul?) bild på sushi, bara för att jag är fruktansvärt hungrig. Det senaste jag åt var en skorpa vid 14-tiden...

Hej! Idag slutade jag kl 12.30 så jag och Emilia begav oss in i ett regnigt Göteborg efter skolan. Där hittade vi lite hemliga grejer till en viss födelsedag imorgon. Då fyller Emma 15 år! Känns sådär att du blir 1 år äldre än mig i 8 månader, haha. Stort grattis i förskott, älskade vän! På lördag blir det äventyr..
Nu ska jag sluta skriva i koder och försöka skriva något vettigt. Jag har precis tränat 30 minuter crosstrainer, det var skönt. Har känt mig lite risig ett tag så det kändes bra för kroppen att frigöra lite energi. Ikväll skall jag slutföra min deckare, dricka te och ha det mysigt. Det är ju så ruskigt väder där ute.

Vi hörs imorgon, over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Me like överraskningar!! :DD

2011-02-11 @ 14:28:01
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Ollie

Hej Josefin!

Vad var det för skorpa du hade ätit, ingen sårskorpa hoppas jag.

Ha ett trevligt lov!

2011-02-12 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0