I wasn't aware that robots got jealous. Did they update your software when I was away?



Min stora inspiration när det kommer till mode är Blair Waldorf från Gossip Girl, spelad av Leighton Meester. Blair är den som fick hela världen att älska preppymodet med skoluniformer, knästrumpor, hårband. Jag tycker att nästan allt hon har på sig är fabulous, och på bilderna ovan är några av mina favoritoutfits. Jag försöker inte kopiera hennes stil, men jag inspireras och sätter dessutom min egen prägel. Ibland när jag ser något snyggt klädesplagg kan jag utbrista "Åh, den är så Blair!". Leighton Meester är oerhört vacker och hon är absolut någon att räkna med i modebranschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0