Vilodagen


© Gula tulpaner -

Åh, så här önskar jag att det kunde se ut idag. Varmt, grönt i naturen och ingen snö. Tyvärr är inte det min verklighet. Igår hade jag tennisträning och på kvällen såg jag på P3 Guld (från tvn, sorgligt nog). Jag måste säga att jag blev väldigt besviken när Håkan Hellström inte vann något pris. Robyn i all ära, men var hon verkligen värd både Guldmicken (årets live-akt), Årets artist och Årets låt? Jag tyckte det var helt självklart att Håkan skulle vinna Guldmicken. Men han gjorde i alla fall River en vacker dröm väldigt bra som inledning på galan. Annars tyckte jag mycket om Oskar Linnros framträdande med 25. Hur var Kitty Jutbring som programledare? Är inte så förtjust i henne egentligen, men hon var helt okej som konferencier.

Idag är det söndag. Då tycker jag man ska passa på att vila ut innan det är måndag igen. Så jag har sovit gott, ätit en god frukost, räknat matte och skrivit lite. Jag ska fortsätta läsa i min bok som jag började på igår, Karriär och köksbesvär med den alltid lika underbara Sophie Kinsella. Hon är verkligen en bra författare! Man blir så glad av hennes böcker och man kan aldrig lägga ifrån sig dem heller.
Ikväll är det Solsidan (veckans höjdpunkt) och Morden i Midsomer då det är dags för Tom Barnabys sista fall. Jag kommer att sakna honom.

Kommentarer
Postat av: Frida

längtar också efter sommar, eller åtmistone vår!

Såg faktiskt inte P3 guld. var i stockholm haha



http://newspaperstories.blogspot.com/

2011-01-23 @ 19:46:02
URL: http://newspaperstories.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0