What a beautiful place... to be with friends


BILDKÄLLA

Vilken trevlig söndag! Imorse åt jag och mamma en god frukost framför Nyhetsmorgon, därefter städade jag och möblerade lite i mitt rum. Sen träffade jag Emilia i centrum och vi köpte biogodis på Hemköp innan vi tog bussen in till stan för att se den senaste Harry Potter-rullen. Jag hade inte så höga förväntningar, för jag blir lätt besviken, men den var faktiskt jättebra! Självklart inte sensationell men det sparar filmmakarna till det absoluta slutet. Det är otroligt hur dessa skådespelare och dess karaktärer har utvecklats med åren. Filmerna blir bara bättre och bättre. Wow!

Sen så hämtade mamma oss och sen tog jag en dusch. Men nu ska jag göra färdigt middagen! Ikväll blir det Solsidan och sedan Morden i Midsomer. Bonsoir!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en mycket mysig dag! Vill också se harry potta haha får se när det blir av..



--_-____----_---_-----

http://newspaperstories.blogspot.com/

2011-01-17 @ 21:11:04
URL: http://newspaperstories.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0