Jorden värmde våra fötter där vi sprang


Vid den här tiden i fjol var jag på semester i Alicante.

Hej! Jag har vart alldeles för lat med kameran de två senaste dagarna så har tyvärr inga färska bilder att bjussa på. Igår började jag dagen med en knapp timmas träning på crosstrainern framför senaste avsnittet av The Tudors. Sen mötte jag Emilia inne i stan och vi åt supergod sallad på Café Vanilj. Vi kollade runt i butikerna och som tur var köpte jag inget. Sen åkte vi hem till henne och såg på HP och Toy Story 3, jag sover över.

Idag har det vart supervarmt och härligt, så jag har solat och badat hela dagen. Först låg jag i trädgården men sen åkte vi till Rådasjön. Min näsa är allt annat än vit, jag ser ut som Rudolf med röda mulen! Som tur var är resten av kroppen också lite solbränd så det blir väl nån form av uppvägning. Nu blir det snart grillat till middag och som efterrätt skall vi göra Gino för första gången. Bilder imorn?

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0