Nu är det äntligen sommar, sommar på Liseberg!





Bilder från genrepet!

I måndags bestämde jag och Emma oss för att vara lite galna och gå på Lotta på Liseberg. Jag har vart där en gång förut, för två år sen, och då fick jag sjunga i mikrofonen! Så jag och Lotta är som ler och långhalm nu eller? Vi kom dit en halvtimme före insläpp och då var det redan massvis av folk där. Är The Poodles, Malena Ernman, Rasmus från Talang 2011 och Swingfly verkligen så märkvärdiga? Tydligen! Så vi fick inte så bra platser. Vi satt långt till vänster, men i alla fall på kanten. Kameran var nära oss jättemånga gånger, en gång var den precis bredvid mig men då filmas det inte, såklart! Men det var trevligt ändå. Och Swingfly tog på min hand! Han sprang nämligen ut i publiken och då sträckte alla ut händerna, och han rörde min handflata. Lyckan är gjord!


Kommentarer
Postat av: Emma C

Haha, glad tjej -96!

2011-07-06 @ 18:08:15
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0