Den här stan drar ner oss till botten av ån




Igår kände jag att jag inte kunde sitta hem och häcka längre, så jag tog mig en tur till stan. Kollade in NK-rean och där såg jag prislappar man inte är van att se där, på ett bra sätt! Jag begav mig däfefter mot Nordstan och då går jag förbi tre gatumusikanter - vem ser jag sitta där om inte Sofie? Jag blev så förvånad. Men jag log och vinkade och skickade ett sms efteråt. Ville ju inte avbryta mitt uppe i sången! När jag gått därifrån kom jag på att jag kunde gett en slant, men det får bli nästa gång! Det lät i alla fall jättebra det jag hann höra. Sen gick jag på Åhléns och lite andra ställen innan jag tog bussen hem. Förresten, det är nya bussar nu och då har de en sån röst som läser upp hållplatserna. Och varje gång låter det som att han pratar om det bästa stället i världen, typ "Soooolsten" och "Platååååvägen". På kvällen tränade jag och efter en god nattssömn sitter jag här. Emilia & Emma kommer hit vid 12, vi skall passa på och träffa den förstnämnda innan hon åker till Spanien i 3 hela veckor! Jag vill inte tänka mer på det nu. Adjö!


Kommentarer
Postat av: Emma C

VEm är snyggingen i brun tröja längst opp!? Rawr!

2011-06-22 @ 11:38:49
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0