Lundi, le 6 juin



Ska det här föreställa nationaldag? Jag har vart i stan med Emilia och det enda som tydde på detta var att butikerna öppnade sent och att flaggor var hissade. Ska vi inte vara stolta över vårt land? Eller är det bara ren lättja?
Det är i alla fall stekhett ute, nästan 30 grader. Men det gick tydligen bra för mig att shoppa ändå för ett linne och ett halsband fick följa med hem. Vi åt lunch på uteserveringen Cappuccino vid Kungsportsplatsen. Där beställde jag en enorm kycklingmacka! Och Emilias räkmacka såg också väldigt inbjudande ut. Sen åt vi varsin glass i solen innan vi åkte hem. Jag har också vart hos min farmor nu på eftermiddagen. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0