Hardened heart can take no harm






Hej cyberspace. Nu har jag gjort min sista skolvecka för 8an. I tisdags städade vi och spelade brännboll och igår var vi i Slottsskogen och sen såg vi musikklassens musikal. Idag har regnet öst ner och gör det fortfarande. Tror ni inte att det var just idag vi skulle till Delsjön? Vi vandrade på de halaste av berg och lyckades till slut laga den där panengen i triangaköket. Jag har varit gladare! Sen handlade jag och de två E:na ingredienser till tårtan vi skall baka imorgon bitti. Då är det skolavslutning. Känns obeskrivligt skönt! Det här året var varit väldigt påfrestande och jag har aldrig behövt sitta med näsan i böckerna så mycket som jag gjort nu. Vi får hoppats att det har lönat sig på betygslappen imorgon.

Nu tänker jag fortsätta lyssna på Broder Daniel och skapa en spellista på Spotify.

Kommentarer
Postat av: Emma C

fin fina bilder!

2011-06-09 @ 20:48:47
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0