Euphoria, take my hand



© Gula tulpaner -

Masken gjorde jag till Lindas (min handledare) mamma som skulle på maskerad.

Nu är praon slut. Det känns både bra och dåligt. Bra eftersom att jag slitit (kids, håll för ögonen) häcken av mig och att dessa två veckor känts som en stor dimma. Kan inte riktigt förstå att allt känns så suddigt. Men dåligt eftersom att nu väntar läxor, prov och sena eftermiddagar.
På tal om ingenting så vill jag så hemskt gärna gå på Where The Action Is i sommar! Coldplay, Brandon Flowers och älskade Glasvegas! James Allans sångröst, jag finner inga ord. Helt enkelt fantastisk! Och Coldplay, jag behöver inte ens skriva något. Men samtidigt så skall jag på den lika älskade Håkan Hellströms konsert bara tre veckor innan, och jag är inte säker på att jag har råd med båda. Bloggerska i nöd!
Ikväll är det i alla fall fredagsmys för hela slanten!

À bientôt mes amis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0