Jeudi, le 26 mai

God afton! Hehe, jag läser alla andras bloggar som är väldigt väl uppdaterade och så går jag in på min och...ja. Skolan tar upp nästan all min vakna tid men snart är 8an över! Har räknat det till 7 riktiga skoldagar kvar och 15 dagar kvar till avslutningen. Något att se fram emot!

Vad händer då? I tisdags var jag på superjobbig och explosiv intervallflexträning. Var helt mör i kroppen efteråt. Nu på kvällen har jag tränat step och lagat spaghetti carbonara med min bror. Resten av kvällen skall spenderas med How I met your mother. Men nu måste jag verkligen ta tag i disken, vi hörs snart igen!

/Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma C

Det hoppas jag verkligen.. Att vi ses.. *i'm watching u..*

2011-05-27 @ 15:10:52
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0