Kalaslördag




Vi var som skrivet och firade mamma i eftermiddags. Det är ju mors dag imorgon men eftersom mamma alltid fyller år där omkring så slår vi ihop de dagarna. Av mig fick hon ett Sia-blockljus (luktar himmelskt!) och ett collage med foton och andra bilder som representerar henne. Hon fick också två blombuketter, så jag vet att hon var nöjd! Vi fikade och spelade spel, mycket mysigare att vara inomhus än ute i det här ruggiga vädret. Just nu ser jag på How I met your mother men tänkte påbörja en ny bok och plöja senaste numret av Veckorevyn senare ikväll. Imorgon blir det ingen uppdatering eftersom jag kommer spendera dagen med matteboken. Vi hörs på måndag, ha en fortsatt angenäm helg!

PS: Jag läste ut Norwegian Wood av Haruki Murakami igår. Lovely! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0