Kort sagt om helgen

Fredag 13 maj

Jag och Felicia åkte in till stan. Först kikade vi runt i lite olika butiker och sen åt vi middag på Jensen's Böfhus. Riktigt smarrigt! Sen var det äntligen dags för Moneybrother. Spelningen var akustisk och väldigt bra! En sån charmig snubbe! Han spelade tyvörr inte så många hits men vad gör det? Hemma igen såg jag på film, Takers. Ett riktigt bottennapp!

Lördag 14 maj

Min kära brors 16 års-dag! På eftermiddagen hälsade jag på min farmor och sen var det dags för födelsedagsmiddag. Grillat med ugnsstekt färskpotatis, bearnaisesås och sallad. Väldigt delikat! Sen på kvällen bunkrade vi upp framför ESC. Gillade Frankrike och Finland men min favorit Norge tog sig tyvärr inte till final. Men en bronsmedalj för Sverige var ju riktigt kul! Positivt överraskad, trodde inte på sån hög placering. Och det var ju otroligt spännande när vi låg 1a så länge! En riktig rysare!

Söndag 15 maj

Förmiddagen spenderades med biologiboken och engelsk grammatik. Sen var vi inne i stan en sväng och på eftermiddagen var jag på Zumba.

Och idag var det måndag igen. Helt okej skoldag och nu är jag äntligen färdig med spanskaglosorna. Men nu, tv!

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0