Nuet.

Hallå! Vi kör inga bortförklaringar. Jag har andra saker som måste göras.
Jag har precis inaktiverat min facebook. Tänkte se ifall jag vill vara utan det eller inte för ärligt talat tycker jag inte att det är så kul längre. Men vem vet, jag kanske faller tillbaka i fällan igen.
Annars då? Dagarna flyter på. Från att ha så varmt och skönt väder blev det plötsligt mycket kallare. Känns lagom kul att ha vantarna framme igen. I skolan är det ganska mycket just nu, lärarnas planering brister rätt ofta. Det är sånt vi elever får ta konsekvenserna för. Men det är bara att gilla läget.
Träningen går bra i alla fall! Igår var jag på Flex (balans, rörlighet, styrka), imorgon skall jag på Step och på söndag blir det Zumba. Bikinisäsongen närmar sig...

Nåväl, nu ska jag inte sitta här och babbla. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0