Vendredi, le 13 mai

Fredag den 13:e har inte alls vart en mardröm, utan tvärtom en riktigt bra dag. Trots att regnet stundvis öste ner på oss under orienteringen och att vi jobbade med grammatik på engelskan. På SO:n blev jag beundrad av min vikarie (eller han är i princip lärare för han har jobbat länge på skolan), han sa att jag aldrig ger upp och att jag jobbar som en häst! Jag kunde inte hålla mig för skratt men smickrad blev jag. Sen på cykelturen hem träffade jag på två välbekanta ansikten, Olivia & Felicia, som jag snart skall träffa för att åka in till stan. Vi ska äta på Jensen's böfhus och sen blir det Liseberg. Ikväll är det dags för Moneybrother och håll alla tummar och tår för att vi slipper få regn på oss. Dock är det ganska soligt nu. Jag skall vara flitig med kameran så blir det bilder imorgon. Med det sagt önskar jag en trevlig fredag, det har vi förtjänat efter en lång vecka!

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0