Dimanche, le 13 novembre


Drömmer mig tillbaks till Grekland...

Tänkte uppdatera lite. Idag är det ju Fars dag, så pappa fick sig en hejdundrande present bestående av ett nummer Filter och en påse lakrits. Annars så har jag skrivit på en reklamtext i svenskan och lyssnat på klassisk musik större delen av dagen. Sen var jag och fikade hos mamma och det var trevligt. Visade glatt upp min blå tjockisfot, någon måste ju stå för underhållningen? Nu ska jag läsa lite musikhistoria och sen skall jag på bio med pappa och broder. Vi ska se Tintin och sen blir det middag på Pasta+. Tror det blir riktigt mysigt. Ni som läser får ha en fortsatt bra söndag, vare sig ni pluggar eller bara degar.

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh såg Tintin igår, den var bra! :) Hoppas ni haft det mysigt på farsdag!

2011-11-13 @ 22:13:40
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: usamamman

harlig bild, jag kanner lukten av havet och hor bruset nastan :)

2011-11-17 @ 20:38:19
URL: http://usamamman.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0