Må dina hårddiskar förevigt alltid krascha


Matbild tagen för två veckor sedan

Igår var jag på öppet hus på ett gymnasium och det verkar vara bra. Minuset är att de har ganska mycket estetiska kurser och aktiviteter, vilket jag inte vet om jag är så sugen på. Ständigt denna röra i mitt huvud!
Onsdag idag. Jag och Sofia har börjat skriva en låt på franska i musiken, den kan nog bli riktigt bra tror jag. Dessutom blev vår film i tekniken klar, fast Martin kommer nog rycka på ögonbrynen och skratta åt oss när han ser den. Vi själva var väldigt roade av den i alla fall. Efter lunchen gjorde jag "comeback" på gympan. Och foten klarade av att spela volleyboll hyfsat bra. När matten var slut gick jag hem med Nathalie, åt ostmackor och drack te. Vet att ni älskar att läsa om my fabulous life.


Kommentarer
Postat av: Emma c

Men daaaaaah, vem gillar inte att läsa om ditt liv..?

2011-11-23 @ 18:25:29
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0