Någon dag är jag din jakttrofé som du behöver ha


Tumblr_luq7fjnflg1qd3my0o1_500_large
Inspiration från Weheartit.com, perfekt när man har brist på bilder.

Efter två dagars intensivt pluggande hade jag idag äntligen mitt musikprov i klassisk musik, och det gick faktiskt bra. Man kan mer än man tror. Sen sjöng vi lite olika låtar för att bli inspirerade till nästa projekt, och när det var För en lång lång tid sjöng jag för full hals utantill. Mer Håkan på lektionerna! Annars så känner jag mig ganska matt och oinspirerad just nu, och nu när vinterjackan åkt på känns det att vintern snart är här. Nej, nu ska jag sätta igång med NO-uppgifterna. Ikväll skall jag och mamma på modevisning och kundkväll, känns helt rätt en onsdag som denna.


Kommentarer
Postat av: felicia

Åh så kul det låter med modevisning :) Ha en fin kväll! <3

2011-11-16 @ 18:40:31
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0