Vi blir aldrig som dem från stan



Parkas Gina Tricot, kavaj Zara, kjol Lindex, kängor Dinsko och väska Björn Borg

Idag hade jag iup-samtal och det gick som smort. På lektionen efteråt lyckades Vargen (vår lärare) förstöra en stol! Vi hörde ett ljudligt brak och plötsligt satt han där på golvet. Poor thing! Sen åt vi "platta köttbullar" till lunch och sen åkte jag och Emma till stan. Jag köpte födelsedagspresent till min styvmor och Emma till sin mor. Och ett Rosa Bandet, kändes bra. När jag skulle sätta på det så säger jag "Jag köpte ett med händer på!" och Emma svarar "Men alla har ju händer på sig...". Det blev en fika på Espresso House bestående av vanilla latte och morotsmuffin. Innan hemgång gick vi runt i Trädgårdsföreningen, fotade och så. Lägger upp bilder imorgon för nu skall jag precis sätta igång med franskaläxan. Imorgon är det lov!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Du är så smart Josefin! Allas rosa band har händer på sig ju :D

2011-10-27 @ 17:56:04
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0