Vi tre, 15 år





Låt oss tala om gårdagen. Först kom jag hem till Emilia där Emma väntade. Vi skulle ta bussen, vart fick jag inte reda på, eftersom jag fick blunda hela färden! Sen blev jag ledsagad hela vägen tills de sa åt mig att öppna ögonen. Vips så var vi på Biopalatset, i salongen till Crazy stupid love! Den var jättemysig och rolig, vi skrattade högt fastän resten av publiken var helt tysta. Sen åkte vi hem igen och jag blev tillsagd att sätta mig i matsalen. Under tiden gjorde tjejerna en helt underbar trerätters middag! Till förrätt var det seafood med gräddfil och ruccola, till varmrätt lax med pesto och pressad potatis och slutligen en jordgubbsmousse till dessert. Och inte nog med det så fick jag en jättegullig present också. Sen åt vi godis och kollade på tv och film i soffan, mys! Tack för den superfina kvällen, bättre vänner kan man inte ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0