It's like forgetting the words to your favourite song



Har ni en fabulous helg? Själv har jag hunnit med ett och annat idag. I förmiddags var jag och gjorde en synundersökning, jag ska nämligen prova på linser! Det känns jättespännande, eftersom jag alltid haft glasögon. Efter det åkte jag och far från Johanneberg in till stan där jag skulle titta på lite saker. Dels fick jag ett par nya träningsskor, visar de sen, och så var jag på Elgiganten och tittade på digitalkameror. Min Nikon Coolpix P60 går mot sina sista dagar och vad lämpligt att det är 1,5 månad till min födelsedag då? Tittade främst på Canon Ixus, och jag är lite sugen på 220:an. Det blev fika på Espresso House på NK, och medan vi åt hörde vi Lazee uppträda en trappa upp. Och inne på Åhléns såg vi ingen mindre än Emma Wiklund (modellen) som visade sin hudvårdslinje Emma S. När vi kommit hem från stan så åkte en ganska lång tur på pappas motorcykel. Jag älskar att åka på den gamla Hondan. Frihetskänslan, vinden i håret och pirret i magen när det går riktigt fort! Det är underbart. Nu blir det snart middag och créme brulée till dessert. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Friday

!! vad spännande med linser! :o

2011-09-05 @ 01:37:53
Postat av: Emma C

Jag älskar att åka på den gamla Hondan. Frihetskänslan, vinden i håret och pirret i magen när det går riktigt fort! Och stenen i ögat..? :)))))))))))

2011-09-05 @ 09:07:49
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0