Jeudi, le 8 septembre



Solnedgångsbilder tagna för 1 vecka sen.

Hej! Idag har jag haft en rätt så händelserik skoldag. I syslöjden hittade jag min slöjdmapp (där allt är dokumenterat) som varit mystiskt försvunnen i typ ett år, trots att jag letat överallt. På lunchen gick brandlarmet, men eftersom det gör det flera gånger varje vecka så var vi coola och satt kvar och åt. På svenskan hade vi bokcirkel och mitt under en diskussion går brandlarmet, igen! Denna gång är det på riktigt, det luktar bränt i korridoren och vi får reda på att någon har eldat i en papperskorg. Vilket liv den personen måste ha? När vi slutat skolan så var vi tvungna att gå direkt för att skolan skulle låsas, på grund av "branden". Jag och två klasskompisar gick hem och jobbade med vårt religionsarbete i en timme. Sen cyklade jag hem och har ätit pannkakor med kanel och socker medan jag pluggat franska och spanska glosor. Om en timme skall jag på Fuego (Zumba). Yes, det var det. Imorgon är det fredag och då får ni förhoppningsvis lite mer inspirerade inlägg! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0