Vendredi, le 2 septembre



Hej kära läsare! Det gäller ju att visa uppskattning för de man har! Idag har jag haft allt för många lektioner i skolan. På "Skolans val" skulle vi gå ut till olika platser i vårt lilla centrum, ta kort på oss när vi stod där och visa för läraren. Ehm, ja. På bilden ovan sitter vi i alla fall utanför Kulturhuset, tyckte det såg lite roligt ut med Conversen. Efter skolan gick jag till bibblan med två klasskompisar och jobbade med vårt SO-arbete. Det krävdes socker för att hjärnorna skulle orka jobba fredag eftermiddag men lite fick vi gjort. Sen gick jag till frisören och fick en välbehövd klippning. Så nu är håret uppklippt och fräscht igen! Älskar känslan efter att man vart hos frissan, och hur håret doftar. Nu lät det ju som att jag inte tvättat mitt hår på 3 år, men ni fattar. Nu ska jag sluta tjöta och fortsätta lyssna på The Smiths. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Haha, härlig bild!

2011-09-03 @ 12:57:59
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Mamman

Läckert foto med skorna, verkligen:-))

2011-09-03 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0