History repeats it self and it seems like this I just never learn

Rubriken kommer från den underbara låten Beat heart med Moto Boy som vart min trygga punkt den här veckan. Det har vart ett sånt stök med filmprojekt, redovisningskväll, matteplugg etc. Så helgen är minst sagt välkommen. Igår var jag även och jobbade första gången i mitt liv. Har fått ett litet kneg på företaget där pappa jobbar med kopiering av papper, organisering och så. Dock inget permanent, men jag är väldigt glad ändå. Något annat jag är glad över är alla vitsippor som blommar nu, ja ni ser ju själva. Jag, Sofia, Axel och Johan tog oss en promenad efter lunchen och det var ju fasligt trevligt. Jag måste också bara nämna lyckan över att sätta på P3 och höra Jason, Kodjo och Ginas välbekanta stämmor igen. Decembernostalgi. Nu tänkte jag bara leva livet. Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0