Got the spirit lose the feeling take the shock away

Snapshots med vårblommor och U2 t-shirt från Frankrike.
Hej bloggis, tänkte dra iväg ett blogginlägg till min stora läsarskaras stora glädje! Sitter och lyssnar på Joy Division, har precis lagt undan matteboken och hör hur broder min lagar middag. Tänker också tillbaka på min dag. Idag har vi haft första delen av det nationella provet i engelska. Det gick nog bra. Resten av dagen har vi redovisat våra fördjupningar om religiösa symboler i kultur. Mio min Mio, som jag presenterade, gick hem hos Madde. Hoppas hon är lika glad när hon sätter mitt betyg som hon var när jag visade ett klipp från filmen! Gick hem, känslan av att kunna ta av sig skinnjackan i eftermiddagssolen... Har gjort franskaläxan, bakat kokostoppar från Hälsokokboken och sett på ett gammalt Grey's-avsnitt. För övrigt känner jag att min studiedisciplin är rätt kass. Jag menar, man tar ju alltid itu med det till slut, men skjuter på det så mycket som möjligt. Har inlämning på en svenskanovell om två veckor som jag inte ens börjat med. Äsch, allt löser sig och så tar man en Riesen. Jaja, nu skall jag inte ta upp mer av er tid på detta fjanteriet. Adios!
(skrev det här typ 1 1/2 h innan publicering så ni slipper oroa er över mina middagsrutiner)

Kommentarer
Postat av: felicia

Gillar tröjan! :)

2012-04-20 @ 16:13:33
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0