Vårkänslor

Snön är borta och solen skiner. Trodde aldrig att man kunde bli så lycklig av att se grönt gräs. Jag är sjukt pepp inför vår med allt vad det innebär. Skinnjacka, converse, solisar, Frankrike... Hade prov i ekonomi idag, tror det gick bra. Dessutom valde vi motiv till våra klasströjor. och jag tror inte att det var förrän nu med snack om avslutningsfoto och allt som jag inser hur mycket jag kommer sakna min klass till hösten. Jag tycker liksom om den, även fast vi är smått dysfunktionella. Vad skall jag ta mig till när jag inte längre kan träffa mina bästa vänner varje dag? Nej usch, jag vill inte skriva mer om det för då börjar jag nog grina.. Resten av denna prinsesstorsdag skall jag plugga lite franska och chillaxa. Imorgon blir det äventyr.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Fräckt foto med termometern:-)

2012-02-23 @ 20:22:02
Postat av: Emma C

Ta aldrig upp det igen Josefin.. :(

2012-02-23 @ 21:52:54
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0