Gitarren i butiken, symbolen för att skolka

Utdrag ur inspo-mappen: Carolina Engman och Sienna Miller
Nyduschad efter att ha ätit middag tillagad av min bror, och innan dess var jag på ett härligt step-pass med lite cha-cha-influenser. Onsdagen har bjudit på en hel del. På musiklektionen var det äntligen dags för mig och Sofia att spela upp vår "La chanson", men vi kom av oss lite och Katarina lät oss inte ens spela färdigt. Nya teknikläraren Håkan välkomnade oss med en drös svordomar men annars verkar han vara en trevlig prick. På lunchen satt me and my homiezzz försjunkna i Wordfueds fantastiska värld. På gympan spelades Dragostea din tei ur högtalarna och klassen svarade med lite dance. Mattelektionen innehöll en del rymdgeometri, en del betygsnack och en del av mindre koncentration. På hemvägen träffade jag på Alice och det blev prat om ditten och datten. Försökte skriva på min uppsats när jag kom hem men det gick inte riktigt pga störningsmoment (TV:n). Ska försöka mig på det nu framför mästerkocken och Biggest loser. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0