I was a dancer all along

Kan ni en dag förlåta mig för den fruktansvärda bildkvaliteten?
Har haft, och har fortfarande, en väldigt hektisk vecka. Men nu kände jag att det var dags att uppdatera denna fabulösa blogg. Efter att ha pluggat NO och franska i eftermiddags åkte jag, Emma, Emilia och Sofia in till stan. Vi gick på grande gratiskonsert på Drottningtorget, det var invigning av ett nytt hotell. Kvällens aktörer var Danny (tha entertainaaah no uno), Fibes! Oh Fibes!, Tove Styrke, Ulrik Munther och slutligen världens gulligaste Timbuktu! Behöver jag skriva att vi dansade och skrålade med som aldrig förr? Förstörde alla andras upplevelse totalt, rebelliskt är bara förnamnet. Kanoners. Vi köpte diverse små sockerbovar på Pressbyrån och sprang till den gröna expressen hem. Där inleddes samtal om "musikglassen" och andra fånigheter som jag inte vågar basunera ut här. Älskar Göteborg och älskar mina vänner som får den mörkaste, kallaste av kvällar i januari att bli till guld.

Nu, sängen och hoppas att kunskaper om hormoner smyger sig in i mitt hufvud under natten.

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh, det lät som en jätterolig kväll! Med Danny the entertainer på programmet kan det ju inte bli annat :P

Tycker det var alldeles för längesedan vi träffades nu, men har det dessvärre också hektiskt just nu... Men vi får försöka ses snart när de lugnat ner sig, kanske lovet? :) Saknar dig vännen! <3

2012-01-28 @ 14:02:38
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0