120101

Wow, vilken nyårsafton. Mamma lagade en delikat middag och hon hade gjort värsta Ernst-dukningen. Riktigt angenämt. Jag och Emma var på gott humör och det blev en hel dans till fjantig musik. Vi betade oss igenom ett par filmer, Pulp Fiction och Friends with benefits. Älskar Samuel L Jackson i PF. Strax före tolvslaget gick vi upp på kullen och där hade vi riktigt bra sikt över alla fyrverkerier. Vi skålade i persikoskumpa, som Emma så fint fått upp korken på. Tragiskt nog var det första sms jag fick 2012 från Comviq om mitt saldo. Men jag fick tack och lov sms innan midnatt, haha. Vi var uppe till typ 04.20 inatt och vaknade 13.30. Har aldrig sovit till så sent någonsin, herregud. Men det är väl det som nyårsdagen är till för antar jag. Vi åt brunch och degade ännu lite till och Emma for hem för typ en timme sen. Har duschat nu och tänkte på något vis sammanfatta det gångna året. Ses i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: felicia

Vad trevligt ni verkar ha haft det! Och där ser jag Danny minsann ;D Då kan det inte bli annat än succé!

2012-01-01 @ 22:00:49
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0