Alla vill till himmelen

Vaknade 9.10 idag och myste framför tvn en stund innan jag åt frukost. Sen fick fysikboken bli min dejt och jag plöjde sidorna om atomfysik med stor glädje (not). Har grav ångest inför det nationella provet på onsdag, så det är jobbigt. Jag och mor åkte till metropolen Kållered på eftermiddagen och köpte tyg och lite saker på Ikea. Halv fem träffade jag Emma och Emilia på Friskis där vi gick på ett tufft men roligt Groove-pass. Man måste ju bara älska tränaren som typ hoppar efter en och ropar "bättre kan du!". Nu har jag ätit middag, läst lite mer fysik och skall snart slå mig ner i soffan. Måste bara lyssna klart på Timbuktu först!

Kommentarer
Postat av: Emma C

HAHA, så skön tränare..

2012-03-11 @ 21:27:07
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Mamman

Fina vårblommor och fint fotograferat skriver blommiga mamman

2012-03-13 @ 09:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0