Jag vill ha dig du är min du är bara min

Sup? Ursäkta för det tillfälliga avbrottet. Jag förstår att ni klickat in på denna sida många gånger och suckat över bristen på uppdatering. Förlåt alla läsare. Er bloggerska är nu tillbaka. (älskar ironi)

I mitt fabulous life har "massor" av saker hänt sen fredag. I lördags tränade jag och gjorde annat ointressant. I söndags var jag och mor på Ullabulla på förmiddagen. Det blev skor och typ hygienartiklar, indeed spännande. Drack mindre gott kaffe där. Alltid lika glammigt på Gekås. På eftermiddagen jobbade jag, på kvällen skrevs det skräcknovell. Så det så. Igår hände väl inget in particular förutom muntligt, nationellt prov i engelska som kändes som ett härligt kafferep mellan fyra flickor och en engelskalärare. 50 minuter gick himla snabbt. Jenny är bäst. Att hon har samma musiksmak som moi gör inte saken sämre. På minuskontot är vår klass väldigt oentusiatisk till klassresan på söndag. Fin sammanhållning, jojomen. Idag blev det stök med vårt step-pass på gympalektionen som blir av imorgon istället. Sitter och grejar med musik, planering etc. Hade nog inte valt detta om jag vetat om hur mycket jobb det skulle bli. Vi får hoppas att det lönar sig imorgon och att klassen tycker det är kul. Som att detta inlägg är nog tråkigt kan jag konstatera att jag är väldigt skoltrött och pallar inte riktigt med längre. Tur då att man kan lyssna på Kent på rasterna.

Kommentarer
Postat av: felicia

Ullabulla och Kent!

2012-05-09 @ 15:52:01
URL: http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0